Αρχική arrow Υγεία arrow Τα κατεργασμένα τρόφιμα οδηγούν σε κατάθλιψη!

Τα κατεργασμένα τρόφιμα οδηγούν σε κατάθλιψη!

fast-foodΗ διατροφή με υψηλά επίπεδα κατεργασμένων τροφίμων αυξάνει τον κίνδυνο εμφάνισης κατάθλιψης, αποκαλύπτει νέα έρευνα.

Παράλληλα, άνθρωποι που στην έρευνα κατανάλωναν άφθονα φρούτα και ψάρια εμφάνιζαν μικρότερο κίνδυνο κατάθλιψης.

Στοιχεία σχετικά με τις διατροφικές συνήθειες 3.500 μεσήλικων συγκρίθηκαν με εμφάνιση κατάθλιψης πέντε χρόνια αργότερα, σύμφωνα με το περιοδικό ‘British Journal of Psychiatry’.

Η έρευνα είναι η πρώτη που εστιάζει στη διατροφή των Βρετανών και τη σχέση της με την κατάθλιψη.

Οι ερευνητές, από το University College του Λονδίνου, χώρισαν τους συμμετέχοντες σε δυο ομάδες. Στην πρώτη ομάδα η διατροφή βασιζόταν σε μεγάλο ποσοστό σε υγιεινές τροφές-φρούτα, λαχανικά και ψάρι-και στη δεύτερη η ομάδα κατανάλωνε κυρίως κατεργασμένες τροφές όπως γλυκά, τηγανιτά, κατεργασμένο κρέας, και γαλακτοκομικά υψηλά σε λιπαρά.

Αφού έλαβαν υπόψη οι ερευνητές παράγοντες όπως το φύλο, την ηλικία, την εκπαίδευση, την άσκηση, το κάπνισμα και τις χρόνιες νόσους, ανακάλυψαν σημαντική διαφορά στο μελλοντικό κίνδυνο κατάθλιψης ανάλογα με τις διατροφικές συνήθειες.

Όσοι κατανάλωναν τις μεγαλύτερες ποσότητες υγιεινών τροφών εμφάνιζαν κίνδυνο εμφάνισης κατάθλιψης χαμηλότερο κατά 26% σε σχέση με αυτούς που κατανάλωναν τις μικρότερες ποσότητες υγιεινών προϊόντων.

Αντίθετα, άνθρωποι που ακολουθούσαν διατροφή υψηλή σε κατεργασμένα τρόφιμα είχαν 58% υψηλότερο κίνδυνο κατάθλιψης σε σχέση με αυτούς που κατανάλωναν πολύ λίγα κατεργασμένα τρόφιμα.

Αν και οι ερευνητές δεν αποκλείουν τελείως την πιθανότητα οι άνθρωποι που πάσχουν από κατάθλιψη να ακολουθούν λιγότερο υγιεινή διατροφή, πιστεύουν ότι αυτή δεν είναι πολύ πιθανό να αποτελεί την αιτία των ευρημάτων, καθώς δεν υπήρχε σχέση μεταξύ διατροφής και προηγούμενης διάγνωση κατάθλιψης.

Η επικεφαλής της έρευνας, Dr Archana Singh-Manoux, τονίζει ότι υπάρχει πιθανότητα τα ευρήματα να εξηγούνται από παράγοντα του τρόπου ζωής που ενδεχομένως να μην ελήφθη υπόψη στην έρευνα.

Ακόμα δεν είναι σαφής η αιτία που ορισμένες τροφές μπορούν ενδεχομένως να προστατευόσουν ή να αυξήσουν τον κίνδυνο κατάθλιψης, αλλά οι επιστήμονες εκτιμούν ότι ενδεχομένως υπάρχει σχέση με τη φλεγμονή, καθώς και με παθήσεις όπως η καρδιοπάθεια.

www.iatronet.gr

< Προηγούμενα Επόμενα >

0 Σχόλια

Δεν υπάρχουν σχόλια. Γίνετε ο πρώτος που θα σχολιάσει αυτό το άρθρο!

Υποβολή σχολίου


Συλλαβισμός Συλλαβισμός

Διαφήμιση2

Σύνδεση Χρήστη

Σχολιάστε Επώνυμα ή μη κάνοντας εγγραφή στο site μας



Δεν έχετε λογαριασμό ακόμα; Δημιουργία λογαριασμού

Ρινικό διάφραγμα

Τώρα η δυσκολία στην αναπνοή και το στραβό ρινικό διάφραγμα εχουν λύση γρήγορη, οικονομική, χωρίς πόνο, αποτελεσματική και χωρίς νοσηλεία.

Χειρουργική αντιμετώπιση με laser, ραδιοσυχνότητες, ενδοσκόπια.

Πληροφορίες και ενημέρωση www.newbreath.gr

Αμεση επικοινωνία: 6983 616748

Ωρες επικ.: 10:00-14:00 και 17:00-21:00

United ferryboat Agencies
Διαφήμιση1

Book Now Online

Πρόσφατες δημοσιεύσεις

Τι παίζει η τηλεόραση !

  • Olympus Plaza Food Parks
  • Olympus Plaza Food Parks
  • Olympus Plaza Food Parks
  • Olympus Plaza Food Parks
  • Olympus Plaza Food Parks

Δημοσκοπήσεις

Αγαπημένος Καλοκαιρινός Προορισμός;

Αποτελέσματα

Στατιστικά

Επισκέπτες: 1229362

Online χρήστες

Έχουμε 124 επισκέπτες σε σύνδεση