Πράσινο τσάι, αντιοξειδωτική «ασπίδα» κατά του καρκίνου
Η κατανάλωση πέντε φλιτζανιών πράσινου τσαγιού καθημερινά μπορεί να μειώσει σημαντικά τον κίνδυνο εμφάνισης ορισμένων μορφών καρκίνου του αίματος, υποστηρίζει ιαπωνική μελέτη.
Το πράσινο τσάι αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι της κουλτούρας των ασιατικών λαών και, λόγω της υψηλής περιεκτικότητάς του σε αντιοξειδωτικές ουσίες, η κατανάλωσή του έχει συσχετιστεί με τη μείωση εμφάνισης των νόσων Αλτσχάιμερ, Πάρκινσον και καρδιαγγειακών παθήσεων.
Στη νέα δεκαετή μελέτη, οι ειδικοί του Πανεπιστημίου Τοχόκου, με επικεφαλής το δρ. Τόρου Ναγκανούμα, ανακάλυψαν ότι η συχνή κατανάλωση πράσινου τσαγιού μειώνει τον κίνδυνο εμφάνισης καρκίνου του αίματος κατά 42% και του λεμφικού συστήματος κατά 48%.
Συγκεκριμένα, οι ερευνητές ανέλυσαν τα στοιχεία που αφορούσαν την ηλικία, το φύλο και τις καθημερινές συνήθειες 40.000 Ιαπώνων. Ανακάλυψαν, λοιπόν, ότι όσοι έπιναν συχνά πράσινο τσάι απολάμβαναν τα οφέλη μιας αντιοξειδωτικής «ασπίδας» ενάντια σε αυτές τις μορφές καρκίνου.
vita.gr












0 Σχόλια
Δεν υπάρχουν σχόλια. Γίνετε ο πρώτος που θα σχολιάσει αυτό το άρθρο!